Co zmniejsza współczynnik konwersji?

Szefowie sklepów internetowych dokładają wszelkich starań, aby klienci byli maksymalnie zadowoleni, co oczywiście przekłada się na zyski finansowe. Nowoczesne przedsiębiorstwa online stale analizują współczynnik konwersji. Nie inaczej jest w przypadku sklepów internetowych. Wszystko dlatego, że ten parametr określa, jaki procent osób, odwiedzających daną lokalizację internetową, wykonał czynność, która jest korzystna z punktu widzenia właściciela. W dzisiejszym wpisie dowiecie się, co zmniejsza współczynnik konwersji i jednocześnie uzyskiwane profity z tytułu prowadzenia działalności online.

Wolne ładowanie strony

Szefowie sklepów internetowych dokładają wszelkich starań, aby klienci byli maksymalnie zadowoleni, co oczywiście przekłada się na zyski finansowe

Autor zdjęcia: Pricenfees

Powiedzenie Czas to pieniądz ma tutaj bardzo duże znaczenie. Większość klientów chce dokonać zakupów możliwie jak najszybciej. Między innymi dlatego wybierają oni sklepy internetowe. Aby zatem zwiększyć współczynnik konwersji trzeba zrobić wszystko, aby strona ładowała się możliwie jak najszybciej. Optymalizacja powinna być dokonana między innymi pod kątem technicznym. Klienci, którzy będą mieli do czynienia ze sklepem, który szybko działa na pewno chętnie będą wracać na daną stronę online.

Nie może zatem dziwić, że właściciele sklepów internetowych przykładają coraz większą uwagę do tej kwestii. Dokonują oni potrzebnych zmian, aby strony ładowały się szybciej. Aby to było możliwe muszą sami – lub z pomocą programistów – poprawić kod strony oraz usunąć zbędne elementy, które negatywnie wpływają na szybkość jej działania.

Jak podają statystyki, strony, które szybko się ładują są zdecydowanie częściej wybierane przez klientów. Chcą oni bowiem błyskawicznie dokonać określonych zakupów, a wolne lokalizacje internetowe są przez nich często i szybko opuszczane.